Powłoka elastomerowa to innowacyjna i zaawansowana technologicznie metoda w świecie powłok samochodowych. Oparta jest na unikalnych właściwościach chemicznych elastomerów, zapewnia wyjątkową ochronę różnego rodzaju pojazdów, w tym samochodów, motocykli, łodzi i samolotów. Po utwardzeniu elastomer tworzy elastyczną, a zarazem bardzo twardą membranę, która ma wiele zalet i pod wieloma względami przewyższa powłoki ceramiczne.
Dodatkowo powłoka ta posiada bardzo dobre właściwości self-healing, czyli samoregeneracji pod wpływem wysokiej temperatury.
E-coating można bezpiecznie nakładać na wszelkiego rodzaju lakiery (połysk, satyna), folie, felgi, elementy szklane i plastikowe, a ich gruba warstwa zapewnia maksymalną ochronę.
Elastomery są również bardzo trwałe i zapewniają hydrofobowość, co oznacza, że tworzą gładką, bardzo śliską powierzchnię, dzięki czemu samochód zdecydowanie mniej się brudzi, a jego mycie to czysta przyjemność.
Odpowiednio utwardzona poprzez UV powłoka -coating nie wymaga żadnej konserwacji ani odnawiania, a jej trwałość to co najmniej 4 .
Trwałość powłoki E-coating została potwierdzona poprzez serię rygorystycznych testów laboratoryjnych oraz testów w rzeczywistych warunkach eksploatacji. Wykorzystaliśmy zarówno symulacje warunków atmosferycznych, jak i długotrwałe ekspozycje na różne czynniki zewnętrzne. Dodatkowo, nasze doświadczenia i opinie wielu zadowolonych klientów potwierdzają wysoką jakość i trwałość naszej powłoki.
UWAGI |
Gdy aplikujesz powyżej 18 stopni Celsjusza, aplikuj bez ściereczki suede, samym aplikatorem, aplikowana warstwa powinna być gruba i mokra. Pamiętaj że powłoka ma być cały czas szczelnie zakręcona, tylko podczas aplikacji odkręć, zaaplikuj na produkt na aplikator i od razu ją zakręć. Zmieniaj ściereczki suede, lub aplikatory za około 15-20 min lub co 2-3 elementy. Używaj za każdym razem nowej microfibry.
APLIKACJA : Zarówno w przypadku nowego jak i używanego pojazdu zalecamy maszynową korektę lakieru w stopniu zależnym od stanu zużycia lakieru. Ostatni etap to odtłuszczenie lakieru alkoholem izopropylowym . Aplikacja w okresie wiosenno-letnim: – Otwórz produkt i zaaplikuj kilka kropel powłoki na aplikator (bez ściereczki suede). -Wybierz dowolny element pojazdu np. maskę i zacznij rozcierać powłokę. Powłokę aplikuj metodą na krzyż, aplikowana warstwa ma być mokrą warstwą ( ruchy poziome oraz pionowe). Elementy tak duże jak maska czy dach warto podzielić na kilka części. -Rozetrzyj raz jeszcze powłokę w tym samym miejscu, samym aplikatorem bez dodawania produktu. -Po aplikacji od razu zacznij docierać powłokę. -Usuń nadmiar powłoki za pomocą pierwszej nieużywanej mikrofibry AQUA. -Wypoleruj lakier aż do uzyskania połysku bez smug za pomocą drugiej nieużywanej mikrofibry. Aplikacja w okresie jesienno-zimowym: Otwórz produkt i zaaplikuj kilka kropel powłoki na nieużywaną mikrofibrę suede (od AQUA). Wybierz dowolny element pojazdu np. maskę i zacznij rozcierać powłokę. Powłokę aplikuj metodą na krzyż ( ruchy poziome oraz pionowe). Elementy tak duże jak maska czy dach warto podzielić na kilka części. Rozetrzyj raz jeszcze powłokę w tym samym miejscu, samym aplikatorem bez dodawania produktu. Odczekaj 15-30 sekund w zależności od warunków aplikacji. Usuń nadmiar powłoki za pomocą pierwszej nieużywanej mikrofibry AQUA. Wypoleruj lakier aż do uzyskania połysku bez smug za pomocą drugiej nieużywanej mikrofibry.
Najszybciej 10 godz. po aplikacji powłoki zaaplikuj coating booster, w celu ochrony świeżej nie utwardzonej powłoki przed niesprzyjającymi warunkami pogodowymi. W pierwszych dniach użytkowania, gdy samochód się zabrudzi, umyj go ręcznie. To co najbardziej może zmniejszyć trwałość powłoki to bród na świeżej nie utwardzonej powierzchni powłoki. |
Trwałość powłoki została potwierdzona przez szereg rygorystycznych testów laboratoryjnych oraz praktycznych aplikacji w realnych warunkach eksploatacyjnych.
W laboratorium przeprowadziliśmy serię testów przyspieszonego starzenia, w tym testy na działanie promieni UV, korozję solną i testy termiczne. Te symulacje środowiskowe pozwoliły nam ocenić wydajność i trwałość powłoki w skondensowanym czasie.
Dodatkowo, nasze powłoki E-coating zostały zastosowane w szeregu aplikacji komercyjnych przez ostatnie 4 lata, co zapewnia nam realne dane zwrotne od klientów i użytkowników końcowych. Te informacje były nieocenione w potwierdzeniu, że powłoka zachowuje swoje właściwości ochronne i estetyczne przez co najmniej 4 lata, nawet w najbardziej wymagających warunkach.
Specyfikacja Techniczna:
- Grubość warstwy: 1,5-2 mikrony
- Trwałość: około 4 lata (zależnie od konserwacji)
- Kąt zwilżania wodą: 120°
- Odporność na temperatury: -40°C do +150°C
- Twardość: 9H-10H w zależności od podłoża
- Możliwość nałożenia w 2 warstwach dla dodatkowej ochrony
- Czas utwardzania wstępnego: 10 godzin
- Pełne utwardzenie : po wystawieniu na samochodu na dwór około 3-8 godzin.
- Utwardzanie lampa UV: 15 minut na każdy panel
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.